COOP Jednota Liptovský Mikuláš, SD otvorila na sviatok sv. Mikuláša moderný zrekonštruovaný supermarket vo Východnej. Podarilo sa ho vybudovať za necelé tri mesiace. Zákazníci a návštevníci obce cestujúci na folklórne slávnosti, jarnú a jesennú turistiku, či v zime na lyžovačku do Tatier, sa môžu tešiť na široký výber sortimentu i čerstvého tovaru, a tiež na výhodné akciové ceny v príjemnom nákupnom prostredí. Radi konštatujeme, že uvedená predajňa sa zameriava predovšetkým na predaj kvalitnej slovenskej produkcie. Dôkazom toho je podiel predaja domácich výrobkov, ktorý dosahuje viac ako 70 %. Supermarket má otváracie hodiny sedem dní v týždni. O spokojnosť zákazníkov sa stará 7-členný kolektív zamestnancov.
Rozšírená predajná plocha s rozlohou viac ako 200 štvorcových metrov zabezpečuje dostatočnú kapacitu na adekvátne rozloženie tovaru. Disponuje obslužným pultom s čerstvým mäsom, mäsovými výrobkami, syrmi a vlastným dopekom čerstvého pečiva počas celého dňa.
Moderná chladiarenská a mraziarenská technika, obchodné zariadenie a osvetlenie spĺňajú najvyššie kritériá aj z pohľadu ekologickej náročnosti. V predajni sa nachádza automat na výkup všetkých druhov vratných obalov (PET flaše, plechovky a sklo), ktorý má zákazník k dispozícii hneď pri vstupe do predajne. Pripravené sú aj služby ako napríklad Coopkasa, Coop Cashback a dobíjanie kreditu. Nákupné podmienky zákazníkov vylepšuje aj moderná klimatizácia. Výraznou zmenou prešiel aj vonkajší vzhľad predajne. Na budove sa vymenili okná, vstupné a zásobovacie dvere a fasáda svieti novou omietkou vo firemných farbách spotrebného družstva. Hlavný vstup do predajne bol doplnený aj o bezbarierový prístup do predajne.
„V novootvorenom supermarkete si dokáže každý zákazník komfortne nakúpiť všetky potrebné potraviny. Pritom má aj možnosť využiť dostupné doplnkové služby,“ konštatuje Ing. Ján Šlauka, predseda predstavenstva COOP Jednoty Liptovský Mikuláš, SD.
O tom, že to bola dobrá investícia, svedčia pozitívne ohlasy zákazníkov na modernizáciu prevádzkovej jednotky. Teraz už záleží len na práci a prístupe pracovníkov supermarketu, aby dokázali rozšíriť počet zákazníkov a následne si udržať ich priazeň a spokojnosť s nákupmi i poskytovanými službami.